دانلود مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری‎(CRM)‎‏ برابعاد عملکرد سازکانی :مطالعه موردی در صنعت هتل ‏مالزی – خرید آنلاین و دریافت

از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد
دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری‎(CRM)‎‏ برابعاد عملکرد سازکانی :مطالعه موردی در صنعت هتل ‏مالزی || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری‎(CRM)‎‏ برابعاد عملکرد سازکانی :مطالعه موردی در صنعت هتل ‏مالزی

هدفهدف این مقاله بررسی رابطه بین ابعاد ‏CRM‏ به عنوان مثال مشتری مداری،سازمان ‏CRM،مدیریت دانش و ‏CRM‏ مبتنی بر فناوری و جنه های مختلف عملکرد سازمانی به عنوان مثال ‏مالی،مشتری،فرایندهای داخلی و آموزش و رشد در هتل های مالزی است‏

دانلود مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری‎(CRM)‎‏ برابعاد عملکرد سازکانی :مطالعه موردی در صنعت هتل ‏مالزی

سازمان ‏CRM عملکرد هتل مدیریت دانش مشتری مداری فناوری مبتنی بر ‏CRM همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروشگاه ساز فایل  مقاله ترجمه شده دانلود مقاله ترجمه شده مقالات ترجمه شده انجام ترجمه مقاله مقاله ترجمه شده رشته مدیریت مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری‎(CRM)‎‏ برابعاد عملکرد سازکانی مطالعه مو

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 410 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24

مقاله ترجمه شدهرشته مدیریتبا عنوانارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری‎(CRM)‎‏ برابعاد عملکرد سازکانی :مطالعه موردی در صنعت هتل ‏مالزی

 

ادامه مطلب


مطالب تصادفی